Cuma, 19 Nis 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri icra mahkemesi Toplam 4 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. 6183 Sayılı Amme Alacakları Tahsili Usulü Hakkında Kanun

Kategori: Matching tags: icra takibi,idare hukuku,icra emri,idare mahkemesi,iptal davası,icra mahkemesi,vergi mahkemesi,idari dava avukatı,perpada icra avukati,icra hukuku,vergi avukatı,vergi davası avukatı,vergi para cezası,para cezası davaları,perpada vergi avukatı,istanbul vergi avukatı

...               Takibat giderleri terimi:              Cebri icradan mütevellit ... Cuma, 12 Nisan 2013
  2. 2004 Sayılı İcra Ve İflas Kanunu

Kategori: Matching tags: icra mahkemesi,alacak davası,icra dairesi,icra avukatı,çağlayanda avukat,perpada avukat,icra davaları avukati,şişlide avukat,ihtiyati haciz,kira tahliye davaları,kira takipleri,kambiyo takibi

... kesinleşinceye kadar İcra ve İflas Kanununun bu Kanunla yapılan değişiklikten önceki temyiz ve karar düzeltmeye ilişkin hükümleri uygulanır." _____ İHTİYATİ HACİZDE TEMİNAT MADDE 259 - ... Perşembe, 11 Nisan 2013
  3. İcra İflas Kanunu'nun 43. maddesine göre "haciz" veya "iflas" yolu ile başla­tılan takibin şeklini, alacaklı, bir defaya mahsus olmak üzere -harç ödemeden- değiştirebilir.

Kategori: Matching tags: iflas erteleme,ilamlı takip,şikayet,haciz,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,iflas yolu ile takip,ödeme emri,icra müdürlüğü,icra mahkemesi,5 gün,ödeme emrinin iptali talebi,icra avukatı,iş davası avukatı,perpada is davasi avukati,iflas avukati,haciz avukati

... ilamlı takip konusu yapıldı­ğı ve borçluya 9 örnek icra emri gönderildiği, daha sonra alacaklı vekilinin 21.1.2011 tarihinde icra müdürlüğüne başvurarak İİK'in 43/2.maddesi gere­ğince takip yolunu ... Cumartesi, 09 Mart 2013
  4. İcra İflas Kanununun 68/1. maddesi gereğince alacaklı, itirazın tebliği tarihinden itibaren altı ay içinde itirazın kaldırılmasını istemezse, bir daha borçlu hakkında aynı alacaklı için ilamsız takip talebinde bulunamaz.

Kategori: Matching tags: icra takibi,ilamlı takip,itirazın iptali,icra mahkemesi,itirazın kaldırılması,icra avukatı,perpa icra avukati,alacak avukatı,kambiyo takibi,icra hukuku,çek takibi,hak düşürücü süre,6 aylık hak düşürücü süre,istanbul icra avukatı,çağlayan icra avukatı,burs icra avukatı

T.C. YARGITAY 8. HUKUK DAİRESİ E. 2012/13525 K. 2013/1000 T. 31.1.2013 ÖZET : Altı aylık süre, hak düşürücü niteliktedir. Alacaklı bu süreyi geçirdikten sonra itirazın kaldırılmasını isterse, İcra ... Pazartesi, 15 Nisan 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri icra mahkemesi

Toplam 4 sonuç bulundu.