Perşembe, 28 Mar 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri icra takibi Toplam 15 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. 6183 Sayılı Amme Alacakları Tahsili Usulü Hakkında Kanun

Kategori: Matching tags: icra takibi,idare hukuku,icra emri,idare mahkemesi,iptal davası,icra mahkemesi,vergi mahkemesi,idari dava avukatı,perpada icra avukati,icra hukuku,vergi avukatı,vergi davası avukatı,vergi para cezası,para cezası davaları,perpada vergi avukatı,istanbul vergi avukatı

...               Takibat giderleri terimi:              Cebri icradan mütevellit ... Cuma, 12 Nisan 2013
  2. 2012 yılı Arabuluculuk Tarifesi

Kategori: Matching tags: icra takibi,aile hukuku,icra avukatı,perpada icra avukati,caglayanda icra avukati,ticari dava,işçi davaları,fikri haklar

BİRİNCİ KISIM   BİRİNCİ BÖLÜM   Konusu Para Olmayan veya Para ile Değerlendirilemeyen Hukuki Uyuşmazlıkların Dava Açılmadan Önce Arabuluculuk Yoluyla Çözüme Kavuşturulmasının ... Perşembe, 02 Mayıs 2013
  3. Kira sözleşmesi kaynaklı cezai şartın tahsili davasında hakimin takdir hakkını kullanarak indirime gitmesi davacının kısmen haksız çıkmış sayılmasına yol açmayacağından davalı lehine vekalet ücretine karar verilemez.

Kategori: Matching tags: kira sözleşmesi,icra takibi,borçlar kanunu,borçlar hukuku,itiraz,kiracı,kira,ev sahibi,kiraya veren,kira borcu,kira borcunun ödenmemesi,icra dairesi,tahliye,kiracıyı tahliye,kira süresi,takibin düşmesi,takibin yenilenmesi,icra hukuk mahkemesi,itirazın kaldırılması,kira sözleşmesinin yenilenmesi,icra avukatı,perpa avukat,çağlayan adliyesi avukat,perpada avukat,istanbulda icra vukatı,kira avukatı,avukat ara,kiralananın tahliyesi,kiracının icra ile tahliyesi,cezai şart,cezai şartın tahsili

T.C. YARGITAY 6. HUKUK DAİRESİ E. 2013/355 K. 2013/4762 T. 19.3.2013 DAVA : Mahalli mahkemesinden verilmiş bulunan yukarıda tarih ve numarası yazılı alacak davasına dair kararın temyiz incelemesi ... Salı, 16 Temmuz 2013
  4. Minibüs hattı 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre belediye tarafından ihale ile kiralanmış olsa da kira sözleşmesinin uygulmasına ilişkin uyuşmazlıklarda görevli mahkeme sulh hukuk mahkemesidir

Kategori: Matching tags: itirazın iptali davası,icra takibi,görevli mahkeme,icra iflas kanunu,ihale,itiraz,perpa icra avukati,icra avukati ara,bursa icra avukatı,devlet ihale kanunu,kamu ihale kanunu,2886 sayılı kanun,4734 sayılı kanun

... süresi içinde temyiz edilmiş olmakla, dosyadaki bütün kağıtlar okunup gereği görüşülüp düşünüldü: KARAR : Dava kira bedelinin tahsili için icra takibine yapılan itirazın iptali istemine ilişkindir. ... Çarşamba, 17 Nisan 2013
  5. 2004 Sayılı İcra Ve İflas Kanunu

Kategori: Matching tags: itirazın iptali davası,icra takibi,ilamsız takip,ilamlı takip,icra iflas kanunu,icra avukatı,perpada icra avukati,borca itiraz,imzaya itiraz,icra mahkemesine şikayet

... bulunduğu mahaldeki icra dairesidir. Merkezleri yurt dışında bulunan ticari işletmeler hakkında yetkili merci, Türkiye'deki şubenin, birden ziyade şubenin bulunması halinde merkez şubenin bulunduğu ... Perşembe, 11 Nisan 2013
  6. Yargı kararının uygulanması istemiyle genel zamanaşımı süresi içinde idareye başvuran davacı, zımnen ret kararı üzerine tazminat davası açabilir.

Kategori: Matching tags: icra takibi,zamanaşımı,idari yargı,idare hukuku,tam yargı davası,iptal davası,idari işlem,idare,2577 sayılı kanun,yürütmenin durdurulması,tazminat davası,60 gün,30 gün,10 yıl,istanbul avukat,iyuk 28,idare hukuku avukatı,tazminat avukatı,dava açma süresi,kararın kesinleşmesi,idari eylem,icra avukatı,yargı kararlarının uygulanması,süreaşımı,zımni ret

... hükmedilen yargılama giderleri ile avukatlık ücretinin davalı idareden tahsil edilmesi amacıyla Adana 11. icra Müdürlüğü aracılığıyla çıkartılan icra emrinin davalı idareye 14.12.2006 tarihinde tebliğ edilmesine ... Pazar, 31 Mart 2013
  7. Bir kira döneminden fazla bekletilen ve icraya konmayan tahliye emrinin artık infazı istenemez.

Kategori: Matching tags: icra takibi,borçlar kanunu,borçlar hukuku,itiraz,kiracı,kira,ev sahibi,kiraya veren,kira borcu,kira borcunun ödenmemesi,icra dairesi,tahliye,kiracıyı tahliye,kira süresi,takibin düşmesi,takibin yenilenmesi,icra hukuk mahkemesi,itirazın kaldırılması,kira sözleşmesinin yenilenmesi,icra avukatı,perpa avukat,çağlayan adliyesi avukat,perpada avukat,istanbulda icra vukatı,kira avukatı,avukat ara

... sonra işin gereği görüşülüp düşünüldü: Alacaklı tarafından Bakırköy 2. İcra Müdürlüğü'nün 2008/11872 takip sa­yılı dosyasından kira süresinin bitmesi nedeniyle tahliye talebiyle icra takibine başlandığı, ... Pazartesi, 25 Mart 2013
  8. Evlilik sebebiyle hizmet sözleşmesini kıdem tazminatına hak kazanacak şekilde fesheden kadının işyerinden ayrılmasından sonra başka bir işe girmesi onun kötüniyetli olduğu anlamına gelmez

Kategori: Matching tags: Fesih,kıdem tazminatı,icra inkar tazminatı,icra takibi,anayasa,iş hukuku,iş kanunu,iş sözleşmesi,ihbar tazminatı,tanık ifadesi,evlenme,işçi,işveren,yeni bir işe başlama,çalışma hakkı,hakkın kötüye kullanılması,işyeri

... son verilmesine rağmen sadece 2500 TL.kıdem taz­minatı ödendiğini, bakiye kıdem tazminatının ödenmesi için Kadıköy 4. İcra Müdürlüğü'nün 2006/16086 Esas sayılı dosyasında icra takibi başlattığını an­cak ... Cuma, 22 Mart 2013
  9. 2022 sayılı Yasaya 5754 sayılı yasa ile eklenen geçici 1.maddeye göre; bu Kanun kapsamındaki kişilere bu maddenin yürürlüğe girdiği tarihe kadar yersiz ödenen ve geri alınması gereken aylıklar ile bunlardan doğan ceza ve faizler terkin edilmiştir.

Kategori: Matching tags: Temyiz,HUMK,hmk,icra takibi,bilirkişi raporu,borçlar kanunu,resmi gazete,emeklilik,yaşlılık aylığı,65 yaş aylığı,sgk,bilirkişi,2022 sayılı kanun,aylık,geri ödeme,yersiz ödeme,faiz,geri alınamayacak aylıklar,sebepsiz zenginleşme,ihtar,temerrüt

... Bir İdari ve İcrai Takibat Yapılamayacağı ) • SEBEPSİZ ZENGİNLEŞME ( Alacak Yönünden Davalı İhtarname Tarihinden Önce Temerrüde Düşürülmediği Halde Ödeme Tarihlerinden İtibaren Faiz Uygulanamayacağı ) ... Cumartesi, 16 Mart 2013
  10. 2022 sayılı kanun kapsamında 17.04.2008 tarihe kadar yersiz ödenen ve geri alınması gereken aylıklar ile bunlardan doğan ceza ve faizler terkin edildiğinden ilgililer hakkında herhangi bir idari ve icrai takibat yapılmaz.

Kategori: Matching tags: Temyiz,HUMK,hmk,icra takibi,bilirkişi raporu,iş hukuku,iş kanunu,resmi gazete,emeklilik,yaşlılık aylığı,65 yaş aylığı,sgk,bilirkişi,2022 sayılı kanun,aylık,geri ödeme,yersiz ödeme,faiz,geri alınamayacak aylıklar

... Hakkında Herhangi Bir İdari ve İcrai Takibat Yapılamayacağının Belirlendiği - Dava Konusu Bedelin Bu Kapsamda Kalıp Kalmadığının Tespit Ettirileceği ) • GERİ ALINMAYACAK AYLIKLAR ( Yersiz Ödenen ... Cumartesi, 16 Mart 2013
  11. Reklam hizmetine dayalı itirazın iptali davasında reklam hizmetini alan davalının bedelini nakit mal veya hizmet olarak ödediğini ispat etmek zorundadır.

Kategori: Matching tags: itirazın iptali davası,icra inkar tazminatı,icra takibi,alacak davası,icra dairesi,barter anlaşması,reklam hizmeti

... hükmün süresi içinde davacı vekilince temyiz edilmesi üzerine dosya incelendi, gereği konuşulup düşünüldü: KARAR : Davacı vekili; müvekkili alacağı sebebiyle davalı aleyhine Şişli 4. İcra Müdürlüğünün ... Çarşamba, 17 Nisan 2013
  12. Fatura alacağına dayalı itirazın iptali davasında davacı tarafından ibraz edilen sevk irsaliyelerindeki imzaların davalıya ve davalının mal teslim almaya yetkili elemanına ait olup olmadığı araştırılarak hüküm kurulmalıdır

Kategori: Matching tags: icra takibi,ticari defterler,bilirkişi raporu,ilamsız takip,itirazın iptali,alacak davası,fatura alacağı,fatura alacağı takibi,icra takibine itiraz,sevk irsaliyesi,inkar tazminatı,irsaliye,mal teslimi,sevk irsaliyesindeki imza,teslime yetkili kişi,mali teslime yetkili kişi

T.C. YARGITAY 19. HUKUK DAİRESİ E. 2012/4711 K. 2012/11410 T. 9.7.2012 ÖZET : Dava, faturaya dayalı alacağın tahsili için başlatılan takibe vaki itirazın iptali ile %40 inkar tazminatının tahsili ... Çarşamba, 17 Nisan 2013
  13. İflasın ertelenmesi davasında ihtiyati tedbir kararı verilmiş olup, borçluya karşı hiçbir takip yapılamaz; açılmış takipler de durur, bu durumda tahliyeye yönelik mahkeme kararının da infazı mümkün değildir.

Kategori: Matching tags: iflas erteleme,ihtiyati tedbir,icra takibi,tahliye kararı,şikayet,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,asliye ticaret mahkemesi,icra avukatı,iflas avukati,icra davalarina bakan avukat,icra davaları avukati,perpada ticaret davasi avukati,ticaret davasi avukati

... 2011/917 Esas sayılı iflasın ertelen­mesi talepli davada verilen ihtiyati tedbir kararına rağmen icra müdürlüğü tarafından tahliyeyle ilgili takibin devamına karar verilmesinin yasaya aykırı olduğunu ileri ... Pazartesi, 25 Şubat 2013
  14. İcra İflas Kanununun 68/1. maddesi gereğince alacaklı, itirazın tebliği tarihinden itibaren altı ay içinde itirazın kaldırılmasını istemezse, bir daha borçlu hakkında aynı alacaklı için ilamsız takip talebinde bulunamaz.

Kategori: Matching tags: icra takibi,ilamlı takip,itirazın iptali,icra mahkemesi,itirazın kaldırılması,icra avukatı,perpa icra avukati,alacak avukatı,kambiyo takibi,icra hukuku,çek takibi,hak düşürücü süre,6 aylık hak düşürücü süre,istanbul icra avukatı,çağlayan icra avukatı,burs icra avukatı

T.C. YARGITAY 8. HUKUK DAİRESİ E. 2012/13525 K. 2013/1000 T. 31.1.2013 ÖZET : Altı aylık süre, hak düşürücü niteliktedir. Alacaklı bu süreyi geçirdikten sonra itirazın kaldırılmasını isterse, İcra ... Pazartesi, 15 Nisan 2013
  15. Saç ekiminin başarısız olması karşısında meydana gelen hukuki ihtilaflarda eser sözleşmesi hükümleri uygulanacağından görevli mahkemeler tüketici mahkemeleri değil genel mahkemelerdir.

Kategori: Matching tags: itirazın iptali davası,icra takibi,borçlar kanunu,borçlar hukuku,itiraz,tüketici mahkemesi,4077 sayılı kanun,tazminat avukatı,icra avukatı,perpada icra avukati,caglayanda icra avukati,eser sözleşmesi,perpada tazminat avukatı,çağlayanda tazminat avukatı

... %40 icra inkar tazminatının masraflarla birlikte davalı taraftan tahsili istenilmiştir. Mahkemece görevsizlik nedeni ile dava dilekçesinin usulden reddi cihetine gidilmiş, hüküm davalı tarafından temyiz ... Cumartesi, 06 Nisan 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri icra takibi

Toplam 15 sonuç bulundu.