Perşembe, 25 Nis 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri ilamlı takip Toplam 6 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. İcra emrinin vekil yerine asile tebliğ edilmiş olmasına rağmen vekil tarafından süresinde borca itiraz başvurusu yapılması halinde hukuki yarar kalmadığından icra emrinin iptaline karar verilemez

Kategori: Matching tags: hmk,ilamlı takip,asile tebliğ,şikayet,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,tebligat hukuku,tebligat kanunu,avukatlık kanunu,icra emri,icra avukatı,icra davasi avukati,istanbulda icra avukati,perpa icra avukati

T.C YARGITAY 12.HUKUK DAİRESİ  E.2011/13815 K.2012/156 T.16.01.2012   HMK.mn 73. (HUMK m. 72), Avukatlık Kanunu'nun 41. ve 7201 Sayılı Tebligat Kanunu'nun 11. maddesi gereğince ... Cuma, 01 Mart 2013
  2. Boşanma davası sonunda alacaklı annenin, müşterek çocuk için hüküm altına alınan ve ergin olduğu tarihe kadar devam eden birikmiş "iştirak nafakası" alacağını takibe koyma hak ve sıfatı bulunmaktadır.

Kategori: Matching tags: Yargıtay,boşanma davası,tedbir nafakası,ilamsız takip,ilamlı takip,aile hukuku,medeni kanun,iştirak nafakası,velayet hakkı,aile mahkemesi,borçlu,alacaklı,tazminat avukatı,çağlayanda avukat,boşanma davası avukatı,bursada bosanma davasi avukati,perpada bosanma davası avukati

... verildiği, anılan bu kara­rın 22.4.2009 tarihinde kesinleşerek 05.11.2010 tarihinde ilamlı icra takibine konu edildiği, takip alacaklısı tarafından işlemiş tedbir nafakası ile faizinin ve takip sonrasında ... Cuma, 01 Mart 2013
  3. 2004 Sayılı İcra Ve İflas Kanunu

Kategori: Matching tags: itirazın iptali davası,icra takibi,ilamsız takip,ilamlı takip,icra iflas kanunu,icra avukatı,perpada icra avukati,borca itiraz,imzaya itiraz,icra mahkemesine şikayet

ALTINCI BAP İFLAS YOLİLE TAKİP   I- YETKİ İFLAS TAKİPLERİNDE YETKİLİ MERCİ MADDE 154 - (Değişik: 538 - 18.2.1965) İflâs yoliyle takipte yetkili merci, borçlunun muamele merkezinin ... Perşembe, 11 Nisan 2013
  4. 2004 Sayılı İcra Ve İflas Kanunu

Kategori: Matching tags: itirazın iptali davası,ilamsız takip,ilamlı takip,icra avukatı,perpada icra avukati,caglayanda icra avukati,icra takipleri,icra daireleri,icraya itiraz,borca itiraz,borca itiraz dilekçesi,imzaya itiraz,çek takibi avukatı,senet takibi avukatı,çocuk teslimi

... / m.7) Yabancı devlet aleyhine başlatılan ilamlı icra takiplerine ilişkin icra emrinde uluslararası andlaşmalar saklı kalmak kaydıyla, borçlu devlete ait olan mallar hakkında cebri icra yapılabileceği ... Perşembe, 11 Nisan 2013
  5. İcra İflas Kanunu'nun 43. maddesine göre "haciz" veya "iflas" yolu ile başla­tılan takibin şeklini, alacaklı, bir defaya mahsus olmak üzere -harç ödemeden- değiştirebilir.

Kategori: Matching tags: iflas erteleme,ilamlı takip,şikayet,haciz,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,iflas yolu ile takip,ödeme emri,icra müdürlüğü,icra mahkemesi,5 gün,ödeme emrinin iptali talebi,icra avukatı,iş davası avukatı,perpada is davasi avukati,iflas avukati,haciz avukati

... ilamlı takip konusu yapıldı­ğı ve borçluya 9 örnek icra emri gönderildiği, daha sonra alacaklı vekilinin 21.1.2011 tarihinde icra müdürlüğüne başvurarak İİK'in 43/2.maddesi gere­ğince takip yolunu ... Cumartesi, 09 Mart 2013
  6. İcra İflas Kanununun 68/1. maddesi gereğince alacaklı, itirazın tebliği tarihinden itibaren altı ay içinde itirazın kaldırılmasını istemezse, bir daha borçlu hakkında aynı alacaklı için ilamsız takip talebinde bulunamaz.

Kategori: Matching tags: icra takibi,ilamlı takip,itirazın iptali,icra mahkemesi,itirazın kaldırılması,icra avukatı,perpa icra avukati,alacak avukatı,kambiyo takibi,icra hukuku,çek takibi,hak düşürücü süre,6 aylık hak düşürücü süre,istanbul icra avukatı,çağlayan icra avukatı,burs icra avukatı

T.C. YARGITAY 8. HUKUK DAİRESİ E. 2012/13525 K. 2013/1000 T. 31.1.2013 ÖZET : Altı aylık süre, hak düşürücü niteliktedir. Alacaklı bu süreyi geçirdikten sonra itirazın kaldırılmasını isterse, İcra ... Pazartesi, 15 Nisan 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri ilamlı takip

Toplam 6 sonuç bulundu.