Perşembe, 18 Nis 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri tüketici davaları Toplam 15 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. Oyuncaklar Hakkında Yönetmelik

Kategori: Matching tags: tüketici avukatı,tüketici davaları,tüketici davaları avukatı,tüketici hakem heyeti,perpada tüketici avukatı,istanbulda tüketici avukatı,üsküdarda tüketici avukatı,dosya ücretleri,kredi dosya ücreti,kredi dosya ücreti iadesi,konut kredi dosya masrafları

... tüketiciler, bu bilgileri saklamaları konusunda uyarılır. (3) Oyuncaklar üzerindeki diğer işaretlerin, üçüncü kişilerin CE işaretinin şekil ve anlamını yanlış anlamalarına ... Perşembe, 31 Ekim 2013
  2. Banka tarafından matbu, standart olarak hazırlanıp boş olan kısımlara isim, rakam ve adres yazılarak akit edilen sözleşmede tüketici aleyhine müzakere edilmeden alınan konut yapılandırma bedeli haksız şart olup faizi ile iadesi gerekir.

... boş olan bazı kısımların rakam, isim ve adres yazılarak doldurulmuştur. Sözleşmede borç yapılandırmadan ya da yapılandırma bedeli adı altında kesinti yapılacağından söz edilmemektedir. Dolayısıyla tüketici ... Pazar, 25 Ağustos 2013
  3. Konut kredisinin erken ödenmesine rağmen bankanın ipoteğin kaldırılması için masraf istemesi ve borcu kapatmaması durumunda kredi borcunun ödendiğinin tespiti, ipotek masrafının haksız şart olduğuna ilişkin doğrudan tüketici mahkemelerinde dava açılabilir

... taraflar arasındaki sözleşmenin 3. maddesine göre ipoteğin fekki için gereken masrafların davacı tarafından ödeneceğinin kararlaştırıldığını, miktar olarak Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne başvurulması ... Pazar, 18 Ağustos 2013
  4. Serbest Muhasebeci Mali Müşavir olan davacının, davalı idareye ait olan internet sitesinin forum sayfasına aleyhine yazılı olan ve kaldırılması istemiyle başvurmasına rağmen kaldırılmayan hakaret ve küfürler nedeniyle manevi tazminata hükmedilmesi gerekir

Kategori: Matching tags: manevi tazminat davası,borçlar kanunu,görevli mahkeme,tazminat davası,yetkili mahkeme,4077 sayılı kanun,tüketici,perpada avukat,perpada avukat ara,perpada ceza avukatı,perpada icra avukati,perpada iş avukatı,eser sözleşmesi,manevi tazminat avukatı,tazminat davaları avukatı,perpada ticaret avukatı, perpada alacak avukatı,tüketici mahkemeleri,tüketici davaları,tüketici uyuşmazlıkları

T.C. DANIŞTAY 8. DAİRE E. 2008/6707 K. 2011/2949 T. 1.6.2011 İstemin Özeti : Serbest muhasebeci mali müşavir olan davacının, davalı idareye ait olan internet sitesinin forum sayfasında aleyhine yazılı ... Salı, 19 Kasım 2013
  5. Vakıf üniversitelerinde başarısız olunan dersten ikinci kez ücret tahsil edilmesi sebepsiz zenginleşme olup sebepsiz zenginleşilen tutarın öğrenciye iadesi gerekir

... 06.06.2013 günü oybirliğiyle karar verildi. YEREL MAHKEME İLAMI TÜRK MİLLETİ ADINA GEREKÇELİ KARAR T.C. İSTANBUL 4. TÜKETİCİ MAHKEMESİ ESAS NO : 2009/172 KARAR NO : 2012/868 Mahkememizde görülmekte bulunan ... Cumartesi, 28 Eylül 2013
  6. Konut kredisi dosya masrafı adı altında alınan bedelin banka ve tüketici arasında yapılan sözleşmede dayanağı olmadığından tüketicinin, hakem heyeti kararına dayalı olarak masrafın iadesi için yaptığı icra takibi hukuka uygundur.

Kategori: Matching tags: tüketici avukatı,tüketici davaları,tüketici davaları avukatı,tüketici hakem heyeti,dosya masrafı iadesi,perpada tüketici avukatı,istanbulda tüketici avukatı,üsküdarda tüketici avukatı,dosya ücretleri,kredi dosya ücreti,kredi dosya ücreti iadesi,konut kredi dosya masrafları,konut kredisi dosya masrafı

... reddi ile usul ve yasaya uygun olan hükmün ONANMASINA, 10.02.2011 gününde oybirliği ile karar verildi. YEREL MAHKEME İLAMI T.C. ISPARTA 1. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ (TÜKETİCİ MAHKEMESİ SIFATIYLA) ESAS NO: ... Çarşamba, 04 Eylül 2013
  7. Konut Finansmanı Sisteminde Erken Ödeme İndirimi Ve Yıllık Maliyet Oranı Hesaplama Usul Ve Esasları Hakkında Yönetmelik

...   BİRİNCİ BÖLÜM Amaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımlar   Amaç Madde 1- (1) Bu Yönetmeliğin amacı, konut finansmanında tüketicinin konut finansmanı kuruluşuna borçlandığı toplam miktarı veya vadesi gelmemiş ... Pazar, 18 Ağustos 2013
  8. Tüketici Sözleşmelerindeki Haksız Şartlar Hakkında Yönetmelik

TÜKETİCİ SÖZLEŞMELERİNDEKİ HAKSIZ ŞARTLAR HAKKINDA YÖNETMELİK Amaç Madde 1- Bu Yönetmeliğin amacı, tüketici sözleşmelerinde yer alan, tüketici aleyhine haksız şartların tespitini ve bu şartların ... Perşembe, 15 Ağustos 2013
  9. Bankada alınan konut kredisi için banka tarafından tüketiciden alınan dosya masrafı, komisyon ve sigorta bedel haksız şart niteliğinde olduğundan faizi ile iadesi gerekir

... edilmeden yapıldığını ileri sürerek 2.155-TL’nin tahsiline karar verilmesi talebi ile dava açmıştır. Mahkemece, Tüketici Kredisinde Erken Ödeme İndirimi ve Kredinin Yıllık Maliyet Oranının Hesaplanması ... Pazar, 18 Ağustos 2013
  10. Konut kredi sözleşmesi kapsamında tahsil edilen dosya masrafının nelerden ibaret olduğunun ve miktarının tespiti için bilirkişi raporu alınması ve hasıl olacak sonuca göre bir karar verilmesi gerekir

... 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 4822 Sayılı Kanunla değişik 6. maddesiyle sözleşmelerdeki haksız şart düzenlenmiş ve "Satıcı ve sağlayıcının tüketiciyle müzakere etmeden, tek taraflı ... Perşembe, 15 Ağustos 2013
  11. Alışveriş merkezinde meydana gelen kaza nedeni ile açılan manevi tazminat davasında davacı satıcı ile davalı alıcı arasında Tüketicinin Korunması Hakkında Kanundan kaynaklanan bir uyuşmazlık olduğundan dava tüketici mahkemesinde görülür.

Kategori: Matching tags: Yargıtay,borçlar kanunu,tüketici mahkemesi,mal,tazminat avukatı,tüketici,tüketici avukatı,maddi tazminat avukatı,tüketici davaları,tüketici davaları avukatı,perpa tazminat avukatı,istanbul tazminat hukukçusu,tazminat hukukçusu,hizmet,telefon aboleneliği,internet aboneliği

... verilmesini istemişlerdir. Davalı satıcı ile tüketici davacılar arasında 4077 sayılı yasadan kaynaklanan bir uyuşmazlık bulunduğu anlaşılmaktadır. Bu durumda davaya bakmaya Tüketici Mahkemesi görevlidir. ... Perşembe, 02 Mayıs 2013
  12. düğün organizasyonu kapsamında çekilen kamera kayıtlarının bozuk olmasından dolayı uğranılan manevi zararın tazmini davasında görevli mahkeme tüketici mahkemeleri olmayıp genel görevli mahkemelerdir

... edilmiştir. Mahkemece, görevli mahkemenin Tüketici Mahkemesi olduğu gerekçesi ile dava dilekçesinin görevsizlik nedeni ile reddi cihetine gidilmiş, hüküm davacı tarafından temyiz edilmiştir. Dava; ... Pazar, 07 Nisan 2013
  13. İnternet hesabındaki paranın hesap sahibinin bilgi ve rızası olmaksızın üçüncü kişilere EFT yapılmasında gerekli önlemleri almayan ve güvenli bir sistem oluşturmayan bankanın sorumluluğu bulunmaktadır.

Kategori: Matching tags: ticaret hukuku,bankalardaki hesaplar,vadeli hesaplar,vadesiz hesap,eft,bankaların sorumluluğu,savcılık,eft işlemleri,internet bankacılığı,tüketici avukatı,tüketici davaları,tüketici sorunları,istanbul tüketici avukatı,çağlayan tüketici avukatı,bakırköy tüketici avukatı,banka avukatı,banka sorunları,bankalara karşı davalar

T.C YARGITAY 11. HUKUK DAİRESİ E.2011/10572 K.2012/17419 T.05.11.2012 DAVACI VEKİLİ, müvekkilinin davalı Bankanın Teomanpaşa Caddesi Şube­sinde (...) numaralı hesabı bulunduğunu ... Cuma, 22 Mart 2013
  14. Kredi kartı alan ve tüketici hakem heyetine başvuran tacir olduğu için tüketici hakem kurulu kararının iptali gerekir

Kategori: Matching tags: sulh hukuk mahkemesi,tüketici,tüketici davaları,tüketici davaları avukatı,tacir,kredi sözleşmedi,limitli kredi kartı,yıllık aidat,kart yıllık aidat,tüketici hakem heyeti,yıllık aidet ücreti iadesi,icranın durdurulması,tüketici sorunları,ticari davalar,perpa tüketici avukatı,tacir sıfat