Cumartesi, 27 Nis 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri icra dairesi Toplam 4 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. Kira sözleşmesi kaynaklı cezai şartın tahsili davasında hakimin takdir hakkını kullanarak indirime gitmesi davacının kısmen haksız çıkmış sayılmasına yol açmayacağından davalı lehine vekalet ücretine karar verilemez.

Kategori: Matching tags: kira sözleşmesi,icra takibi,borçlar kanunu,borçlar hukuku,itiraz,kiracı,kira,ev sahibi,kiraya veren,kira borcu,kira borcunun ödenmemesi,icra dairesi,tahliye,kiracıyı tahliye,kira süresi,takibin düşmesi,takibin yenilenmesi,icra hukuk mahkemesi,itirazın kaldırılması,kira sözleşmesinin yenilenmesi,icra avukatı,perpa avukat,çağlayan adliyesi avukat,perpada avukat,istanbulda icra vukatı,kira avukatı,avukat ara,kiralananın tahliyesi,kiracının icra ile tahliyesi,cezai şart,cezai şartın tahsili

T.C. YARGITAY 6. HUKUK DAİRESİ E. 2013/355 K. 2013/4762 T. 19.3.2013 DAVA : Mahalli mahkemesinden verilmiş bulunan yukarıda tarih ve numarası yazılı alacak davasına dair kararın temyiz incelemesi ... Salı, 16 Temmuz 2013
  2. 2004 Sayılı İcra Ve İflas Kanunu

Kategori: Matching tags: icra mahkemesi,alacak davası,icra dairesi,icra avukatı,çağlayanda avukat,perpada avukat,icra davaları avukati,şişlide avukat,ihtiyati haciz,kira tahliye davaları,kira takipleri,kambiyo takibi

... kesinleşinceye kadar İcra ve İflas Kanununun bu Kanunla yapılan değişiklikten önceki temyiz ve karar düzeltmeye ilişkin hükümleri uygulanır." _____ İHTİYATİ HACİZDE TEMİNAT MADDE 259 - ... Perşembe, 11 Nisan 2013
  3. Bir kira döneminden fazla bekletilen ve icraya konmayan tahliye emrinin artık infazı istenemez.

Kategori: Matching tags: icra takibi,borçlar kanunu,borçlar hukuku,itiraz,kiracı,kira,ev sahibi,kiraya veren,kira borcu,kira borcunun ödenmemesi,icra dairesi,tahliye,kiracıyı tahliye,kira süresi,takibin düşmesi,takibin yenilenmesi,icra hukuk mahkemesi,itirazın kaldırılması,kira sözleşmesinin yenilenmesi,icra avukatı,perpa avukat,çağlayan adliyesi avukat,perpada avukat,istanbulda icra vukatı,kira avukatı,avukat ara

... sonra işin gereği görüşülüp düşünüldü: Alacaklı tarafından Bakırköy 2. İcra Müdürlüğü'nün 2008/11872 takip sa­yılı dosyasından kira süresinin bitmesi nedeniyle tahliye talebiyle icra takibine başlandığı, ... Pazartesi, 25 Mart 2013
  4. Reklam hizmetine dayalı itirazın iptali davasında reklam hizmetini alan davalının bedelini nakit mal veya hizmet olarak ödediğini ispat etmek zorundadır.

Kategori: Matching tags: itirazın iptali davası,icra inkar tazminatı,icra takibi,alacak davası,icra dairesi,barter anlaşması,reklam hizmeti

... hükmün süresi içinde davacı vekilince temyiz edilmesi üzerine dosya incelendi, gereği konuşulup düşünüldü: KARAR : Davacı vekili; müvekkili alacağı sebebiyle davalı aleyhine Şişli 4. İcra Müdürlüğünün ... Çarşamba, 17 Nisan 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri icra dairesi

Toplam 4 sonuç bulundu.