Pazar, 28 Nis 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri idari başvuru Toplam 3 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. Kamu Denetçiliği Kurumu Kanunu

Kategori: Matching tags: idari başvuru,idari dava,kamu denetcisi

... ve görevleri MADDE 9 – (1) Genel Sekreterlik; Kurumun idari ve mali işleriyle sekretarya hizmetlerini yerine getirir. Genel Sekreterlikte Genel Sekreter ve diğer idari personel görev yapar. (2) Genel ... Cuma, 17 Nisan 2015
  2. İdari para cezasına karşı itiraz başvurusunun zorunlu bir başvuru yolu olmadığı, ilgililerin isteğine bağlı, seçimlik bir hak olduğu ve doğrudan dava açma hakkına dair kanun yarına bozma kararı

Kategori: Matching tags: idari yargı,idare hukuku,iptal davası,iyuk,idari para cezası,idari başvuru,506 sayılı kanun,2577 sayılı kanun

T.C. D A N I Ş T A Y Onbeşinci Daire Esas  No   : 2011/156 Karar No   : 2011/3298 Anahtar Kelimeler : İdari Para Cezası, İdari Merci Tecavüzü Özeti : 506 sayılı Sosyal Sigortalar ... Pazartesi, 04 Şubat 2013
  3. Yargı Kararının Uygulanması İstemiyle Genel Zamanaşımı Süresi İçinde İdareye Başvuran Davacı, Zımnen Ret Kararı Üzerine Tazminat Davası Açabilir.

Kategori: Matching tags: Temyiz,idari yargı,idare mahkemesi,iptal davası,iyuk,karar düzeltme,idari başvuru,zımni red,genel zamanaşımı,60 gün,30 gün,10 yıl,süre aşımı,red kararı

... İdare ve vergi mahkemelerince verilen kararların temyizen incelenerek bozulabilmesi için, 2577 sayılı idari Yargılama Usulü Kanununun 49 uncu maddesinin birinci fıkrasında belirtilen nedenlerin bulunması ... Salı, 12 Mart 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri idari başvuru

Toplam 3 sonuç bulundu.