Perşembe, 16 May 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri nafaka talebi Toplam 3 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. Yoksulluk nafakası istenebilmesi için; kusurun daha ağır olmaması ve boşanma ile yoksulluğa düşme şartlarının oluşması gerekir.

Kategori: Matching tags: boşanma davası,nafaka talebi,mali güç

... taraftan mali gücü oranında süresiz olarak nafaka isteyebilir. Nafaka yükümlüsünün kusuru aranmaz. (TMK.m.175) Toplanan delillerle, boşanmaya sebep olan olaylarda davalı kadının daha ağır kusurlu olmadığı, ... Pazartesi, 25 Şubat 2013
  2. Tam kusurlu olan veya daha ağır kusuru olan taraf lehine yoksulluk nafakasına hükmedilemez.

Kategori: Matching tags: boşanma davası,nafaka talebi,tam kusurlu taraf,daha ağır kusurlu taraf

... kusurludur. Boşanmada tam ya da daha ağır kusurlu olan taraf yararına da yoksul­luk nafakasına hükmedilemez (TMK.m.175) Hal böyleyken davacının davalıyla "eşit kusurlu" kabul edilmesi ve davalı ... Pazartesi, 25 Şubat 2013
  3. İki konutu bulunan ve emekli olan ve bu şekilde düzenli ve sürekli geliri bulunan davacının yoksulluk nafakasına muhtaç olduğundan söz edilemez.

Kategori: Matching tags: boşanma davası,nafaka talebi,daha az kusurlu olmak

... bir yanlışlık görülmemesine göre, davalının aşağıdaki bendin kapsamı dışında kalan temyiz itirazları yersizdir. 2.  Yoksulluk nafakasının amaca, boşanma sonucunda yoksulluğa düşecek olan ve ... Pazartesi, 25 Şubat 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri nafaka talebi

Toplam 3 sonuç bulundu.