Salı, 14 May 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri satış sözleşmesi Toplam 2 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. Trafikte kayıtlı araçların satışlarının 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununda belirlendiği gibi resmi şekilde yapılması gerektiğinden ve bu şekil şartına uyulmadan yapılan sözleşmeler geçersiz olduğundan harici satışlar hukuki sonuç sonuç doğurmaz.

Kategori: Matching tags: tazminat davaları,borçlar kanunu,borçlar hukuku,tazminat davası,belediye,satış sözleşmesi,araç satışı,resmi şekil şartı,sözleşmenin geçerlilik şartı,harici satış,motorlu taşıtlar vergisi,encümen,encümen kararı,çağlayan adliyesi avukat,perpada avukat,tazminat davası avukatı,sigorta avukatı,trafik kazası davaları,trafik kazası davaları avukatı

T.C YARGITAY 3.HUKUK DAİRESİ  E.2012/12012 K.2012/16568 T.02.07.2012   DAVACI VEKİLİ DAVA DİLEKÇESİNDE; müvekkilinin 23.04.1997 tarihinde harici satış protokolü ... Cuma, 22 Mart 2013
  2. İkinci el araç satışından kaynaklanan uyuşmazlıklarda açılacak davalarda görevli mahkeme tüketici mahkemeleri olmayıp genel görevli mahkemelerdir.

Kategori: Matching tags: HUMK,hmk,taşınmaz,borçlar kanunu,görevli mahkeme,borçlar hukuku,kamu düzeni,sözleşmenin şekli,satış sözleşmesi,araç satış sözleşmesi,ikinci el araç satışı,görev,dava şartı,tüketici mahkemesi,tüketici kanunu,4077 sayılı kanun,mal,eşya,genel mahkemeler,harici araç satış sözleşmesi

... Talebi - Uyuşmazlığın Tüketici Mahkemesinin Görev Alanında Olmadığı/Görevsizlik Kararı Verileceği ) • TÜKETİCİ MAHKEMESİNİN GÖREV ALANI ( Harici Satış Sözleşmesi İle Araç Satın Almak - Aracın Resmi ... Cumartesi, 16 Mart 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri satış sözleşmesi

Toplam 2 sonuç bulundu.