Çarşamba, 15 May 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri taşınmaz Toplam 3 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. Aile Konutu Şerhinin Konulması ve Kaldırılması

Kategori: Matching tags: aile hukuku,aile,aile konutu,aile konutu şerhi,şerh,medeni kanun,4721 sayılı kanun,malik,taşınmaz,usul,terkin

4721 sayili Türk Medeni Kanunu 1/Ocak/2002 tarihinde yürürlüge girmis olup, yapilan düzenlemeyle mülga 743 sayili Türk Kanunu Medenisi'ndeki düzenlemelerde degisiklikler yapilmis ve ilave yeni hükümler ... Perşembe, 21 Şubat 2013
  2. İkinci el araç satışından kaynaklanan uyuşmazlıklarda açılacak davalarda görevli mahkeme tüketici mahkemeleri olmayıp genel görevli mahkemelerdir.

Kategori: Matching tags: HUMK,hmk,taşınmaz,borçlar kanunu,görevli mahkeme,borçlar hukuku,kamu düzeni,sözleşmenin şekli,satış sözleşmesi,araç satış sözleşmesi,ikinci el araç satışı,görev,dava şartı,tüketici mahkemesi,tüketici kanunu,4077 sayılı kanun,mal,eşya,genel mahkemeler,harici araç satış sözleşmesi

... yer verilmiştir. Yasanın 3. maddesinde mal; alışverişe konu olan taşınır eşyayı, konut ve tatil amaçlı taşınmaz malları ve elektronik ortamda kullanılmak üzere hazırlanan yazılım, ses, görüntü ve benzeri ... Cumartesi, 16 Mart 2013
  3. Ayni hakka dayalı olarak alınan "taşınmaza müdahalenin önlenmesi ilamları" 10 yıllık süreye tabi olmayıp zamanaşımına uğramaz

Kategori: Matching tags: ilamsız takip,zamanaşımı,müdahalenin önlenmesi,taşınmaz,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,lamlı takip,ayni haklar,icra avukatı,avukat ara,çağlayanda avukat ara,çağlayanda ceza avukatı,gayrimenkul avukati,perpa icra avukati,perpada gayrimenkul avukati,caglayanda gayrimenkul avukati