Pazartesi, 29 Nis 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri adalet Toplam 2 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. Anayasaya Göre Kamu Görevlisi Türleri

Kategori: Matching tags: anayasa,hukuk devleti,eşitlik,devlet,perpa avukat,çağlayanda avukat ara,caglayan avukat ara,idare avukati,şişlide avukat ara,adalet,idari davalar,türkiye anayasası,kamu tüzel kişiliği,memurlar,diğer kamu görevlileri,anayasa madde 128,kamu iktisadi teşebbüsleri,şişli hukuk bürosu,çağlayan hukuk bürosu

Anayasanın 128. Maddesi, kamu görevlileri ile ilgili temel ilkeleri ortaya koymaktadır. Buna göre, "Devletin, kamu iktisadi teşebbüsleri ve diğer kamu tüzelkişilerinin genel idare esaslarına göre yürütmekle ... Pazartesi, 15 Nisan 2013
  2. Hakim, manevi tazminatın tutarını belirlerken, saldırı oluşturan eylem ve olayın özelliği yanında tarafların kusur oranını, sıfatını, işgal ettikleri makamı ve diğer sosyal ve ekonomik durumlarını da dikkate almalıdır.

Kategori: Matching tags: Temyiz,maddi tazminat davası,manevi tazminat davası,haksız fiil,borçlar kanunu,tazminat,borçlar hukuku,özel hukuk,tazminat davası,medeni hukuk,perpada avukat,tazminat davası avukatı,perpada ceza avukatı,perpada tazminat avukatı,çağlayanda tazminat avukatı,kişilik hakları,hukuk,adalet,ceza davası,hukuk davası

... durumlarda yargıcın, hukuk ve adalete uygun karar vereceği Medeni Yasa'nın 4. maddesinde belirtilmiştir. Takdir edilecek bu para, zarara uğrayanda manevi huzuru doğurmayı gerçekleştirecek tazminata benzer ... Pazar, 07 Nisan 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri adalet