Cumartesi, 04 May 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri dava şartı Toplam 2 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. İhtiyati haciz talepleri basit yargılama usulüne tabi olduğundan sulh hukuk mahkemeleri görevlidir

Kategori: Matching tags: hmk,sulh hukuk mahkemesi,dava şartı,icra avukatı,iş davası avukatı,perpada icra avukati,perpada işçi avukatı,ihtiyati haciz avukatı,ihtiyati tedbir avukatı,perpada alacak avukatı,asliye,istanbulda işçi avukatı

T.C. YARGITAY 4. HUKUK DAİRESİ E. 2012/17636 K. 2013/1888 T. 7.2.2013 DAVADavacı vekili tarafından, davalı B... Ltd. Şti. aleyhine 03.02.2012 gününde verilen dilekçe ... Pazartesi, 08 Nisan 2013
  2. İkinci el araç satışından kaynaklanan uyuşmazlıklarda açılacak davalarda görevli mahkeme tüketici mahkemeleri olmayıp genel görevli mahkemelerdir.

Kategori: Matching tags: HUMK,hmk,taşınmaz,borçlar kanunu,görevli mahkeme,borçlar hukuku,kamu düzeni,sözleşmenin şekli,satış sözleşmesi,araç satış sözleşmesi,ikinci el araç satışı,görev,dava şartı,tüketici mahkemesi,tüketici kanunu,4077 sayılı kanun,mal,eşya,genel mahkemeler,harici araç satış sözleşmesi

... Araç Satın Almak - Aracın Resmi Devir İşlemlerinin Yapılmaması Nedeniyle Bedelin Tahsili Talebi/Uyuşmazlığın Tüketici Mahkemesinin Görev Alanında Olmadığı ) 4077/m.23 ÖZET : Davacı vekili ... Cumartesi, 16 Mart 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri dava şartı

Toplam 2 sonuç bulundu.