Çarşamba, 01 May 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri belediye Toplam 4 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. Davalı belediye tarafından hiçbir karara dayanılmaksızın evinin yıkıldığı, bahçesinin tahrip edildiğini ileri süren, tazminat istemiyle dava açan davacının davası adli yargı yerinde çözümlenmelidir.

Kategori: Matching tags: idari yargı,idare hukuku,adli yargı,idari işlem,görev uyuşmazlığı,tazminat davası,fiili yol,belediye,tazminat avukatı,idari eylem,bursa ticari dava avukati,çağlayanda boşanma avukatı,çağlayanda tazminat avukatı,ticari davalar,bursa boşanma avukatı,perpa boşanma avukatı,belediyenin verdiği zarar,idarenin eylemleri,davacının evinin yıkılması,perpa avukatı,perpa aile avukatı

... korunması hakkındaki kanundan yararlanmak istediğini, Kaymakamlığın süre geçmiş olması nedeniyle bu talebi reddettiğini, davacının evi 2002 yılında yaptığını, Belediyenin herhangi bir encümen kararı almadan ... Çarşamba, 17 Nisan 2013
  2. Trafikte kayıtlı araçların satışlarının 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununda belirlendiği gibi resmi şekilde yapılması gerektiğinden ve bu şekil şartına uyulmadan yapılan sözleşmeler geçersiz olduğundan harici satışlar hukuki sonuç sonuç doğurmaz.

Kategori: Matching tags: tazminat davaları,borçlar kanunu,borçlar hukuku,tazminat davası,belediye,satış sözleşmesi,araç satışı,resmi şekil şartı,sözleşmenin geçerlilik şartı,harici satış,motorlu taşıtlar vergisi,encümen,encümen kararı,çağlayan adliyesi avukat,perpada avukat,tazminat davası avukatı,sigorta avukatı,trafik kazası davaları,trafik kazası davaları avukatı

... ile aracını dava dışı 3. kişiye sattığını, alıcının da aracı Saray­köy belediyesine hibe ettiğini, aracı 1997 yılından bu yana 62 sayılı encümen kararı ile fiilen davalı belediyenin kullandığını ve ... Cuma, 22 Mart 2013
  3. Kamulaştırmasız el atma davalarında maddi bir hatadan kaynaklanan veya dürüstlük kuralına aykırı olmayan taraf değişikliği talebi, karşı tarafın rızası aranmaksızın hâkim tarafından kabul edilir.

Kategori: Matching tags: Yargıtay,HUMK,hmk,kamulaştırmasız el atma,kamulaştırma,tazminat,imar planı,imar kanunu,belediye,taraf değişikliği,dürüstlük kuralı,davalının doğru belirlenmesi,taraf,karşı tarafın rızası

T.C. YARGITAY 5. HUKUK DAİRESİ E. 2012/25474 K. 2013/508 T. 21.1.2013 ÖZET : Dava, kamulaştırmasız el atılan taşınmaz bedelinin tahsili istemine ilişkindir. Mahkemece, ... Çarşamba, 20 Mart 2013
  4. 2576 Sayılı Bölge İdare Mahkemeleri, İdare Mahkemeleri ve Vergi Mahkemelerinin Kuruluşu ve Görevleri Hakkında Kanun

Kategori: Matching tags: idari yargı,idare hukuku,köy,hizmet kusuru,idare mahkemesi,tam yargı davası,idari yargılama usulü kanunu,bölge idare mahkemesi,vergi mahkemesi,tek hakimle çözülecek davalar,devlet,il özel idaresi,belediye,genel bütçe,6183 sayılı kanun