Pazartesi, 29 Nis 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri kiracı Toplam 5 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. Yargıtaya Göre Kira Artışlarında Uygulanacak Oranlar

Kategori: Matching tags: kira sözleşmesi,borçlar kanunu,kiracı,kira,kiraya veren,çağlayanda avukat,kira avukatı,perpada kira avukati,alacak avukatı,alacak davası avukatı,emlak avukatı,çağlayanda kira avukatı

YARGITAY'A GÖRE KİRA ARTIŞLARINDA UYGULANACAK ORANLAR (YILLARA GÖRE ÜFE ENDEKSİNDEKİ 12 AYLIK ORTALAMALARA GÖRE ARTIŞ)   2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 OCAK 23,61 ... Cuma, 05 Nisan 2013
  2. Kira sözleşmesi kaynaklı cezai şartın tahsili davasında hakimin takdir hakkını kullanarak indirime gitmesi davacının kısmen haksız çıkmış sayılmasına yol açmayacağından davalı lehine vekalet ücretine karar verilemez.

Kategori: Matching tags: kira sözleşmesi,icra takibi,borçlar kanunu,borçlar hukuku,itiraz,kiracı,kira,ev sahibi,kiraya veren,kira borcu,kira borcunun ödenmemesi,icra dairesi,tahliye,kiracıyı tahliye,kira süresi,takibin düşmesi,takibin yenilenmesi,icra hukuk mahkemesi,itirazın kaldırılması,kira sözleşmesinin yenilenmesi,icra avukatı,perpa avukat,çağlayan adliyesi avukat,perpada avukat,istanbulda icra vukatı,kira avukatı,avukat ara,kiralananın tahliyesi,kiracının icra ile tahliyesi,cezai şart,cezai şartın tahsili

... özel şartlar bölümü 2.2.4. maddesinde de, kira parası ile bağlantılı olarak kiracının kira kaybına neden olacak şekilde belgesiz satış yaptığının tespit edilmesi halinde altı aylık asgari kira bedeli kadar ... Salı, 16 Temmuz 2013
  3. Bir kira döneminden fazla bekletilen ve icraya konmayan tahliye emrinin artık infazı istenemez.

Kategori: Matching tags: icra takibi,borçlar kanunu,borçlar hukuku,itiraz,kiracı,kira,ev sahibi,kiraya veren,kira borcu,kira borcunun ödenmemesi,icra dairesi,tahliye,kiracıyı tahliye,kira süresi,takibin düşmesi,takibin yenilenmesi,icra hukuk mahkemesi,itirazın kaldırılması,kira sözleşmesinin yenilenmesi,icra avukatı,perpa avukat,çağlayan adliyesi avukat,perpada avukat,istanbulda icra vukatı,kira avukatı,avukat ara

T.C YARGITAY 12. HUKUK DAİRESİ  E.2012/9008 K.2012/26588 T 17.09.2012 Yukarıda tarih ve numarası yazılı mahkeme kararının müddeti içinde temyizen tetkiki borçlu tarafından ... Pazartesi, 25 Mart 2013
  4. Finansal Kiralama, Faktoring ve Finansman Şirketleri Kanunu ve Kanuna İlişkin Düzenlemeler Listesi

Kategori: Matching tags: ticaret kanunu,şirket,ceza kanunu,ticaret hukuku,hırsızlık,finansal kiralama,faktoring,finansman şirketleri,birlik,faaliyet kiralaması,kiracı,kiralayan,kontrol,kurul,kurum,özkaynak,şube,sermaye piyasası kanunu,rüşvet,dolandırıcılık,bankalar kanunu,terörle mücadele kanunu,finansal kiralama sözleşmesi,kambiyo senedi,ana sözleşme,sözleşmenin konusu,finansal kiralama bedeli,sözleşmenin şekli,tarafların hak ve borçları,zilyetlik