Pazar, 28 Nis 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri icra iflas hukuku Toplam 11 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. İİK'in 96 ve bunu izleyen maddelerinde düzenlenen istihkak iddiasına ilişkin hükümlerin, taşınır mallar için uygulanabileceğinden, taşınmaz üzerine konulan haczin kaldırılmasının "istihkak davası" açılarak değil, "şikayet" yoluyla ileri sürülmesi gerekir

Kategori: Matching tags: Yargıtay,şikayet,istihkak davası,haczin kaldırılması,medeni kanun,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,tapu,stış vaadi sözleşmesi,alacak davası,icra avukatı,icra davasi avukati,haciz avukati,alacak davasi avukatıi,gayrimenkul avukati,istanbulda gayrimenkul avukati,perpada alacak davasi avukati

...  İİK'in 96 ve bunu izleyen maddelerinde düzenlenen istihkak iddiasına iliş­kin koşullar menkul mallar için uygulanmaktadır. Taşınmaz üzerine konu­lan haczin kaldırılması istemi icra memurunun işlemine ... Cumartesi, 02 Mart 2013
  2. Taşınmaz üzerine konulan haczin kaldırılması istemi icra memurunun işlemine yönelik şikayet mahiyetinde olduğundan şikayet koşulları doğrultusunda çözümlenmesi gerekir

Kategori: Matching tags: şikayet,taşınmaz haczi,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,icra memuru,menkul mal,gayrimenkul mal,istihkak,ihale,icra avukatı,istanbulda icra avukati,perpada icra avukati

... Taşınmaz üzerine konu­lan haczin kaldırılması istemi icra memurunun işlemine yönelik şikayet ma­hiyetinde olduğundan şikayet koşulları doğrultusunda çözümlenmesi gerekir (HGK'nın 24.09.1997 tarih 1997/15-461 ... Cumartesi, 02 Mart 2013
  3. Köye ait taşınır ve taşınmaz mallarının haczi mümkün değildir

Kategori: Matching tags: haciz,köy malları,hacze kabil olmayan mal,köy kanunu,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,tüzel kişilik,devlet malı,orta mallar,icra avukatı,perpada avukat,perpada avukat ara,idari davalara bakan avukat,haciz avukati,icra davalarina bakan avukat,perpada hukuk burosu

T.C YARGITAY 12.HUKUK DAİRESİ  E.2010/30940 K.2011/13007 T.23.06.2011   Tüzel kişiliği haiz olan köy, menkul ve gayrimenkul mallara sahip olup, bunların heyeti ... Cumartesi, 02 Mart 2013
  4. İcra emrinin vekil yerine asile tebliğ edilmiş olmasına rağmen vekil tarafından süresinde borca itiraz başvurusu yapılması halinde hukuki yarar kalmadığından icra emrinin iptaline karar verilemez

Kategori: Matching tags: hmk,ilamlı takip,asile tebliğ,şikayet,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,tebligat hukuku,tebligat kanunu,avukatlık kanunu,icra emri,icra avukatı,icra davasi avukati,istanbulda icra avukati,perpa icra avukati

... vekil ile takip edilen işlerde tebli­gatın vekile yapılması zorunludur. Dairemizin uygulamalarında "İcra emrinin vekil yerine asile tebliğ edilmiş olmasına rağmen vekil tarafından süresinde borca ... Cuma, 01 Mart 2013
  5. 2004 Sayılı İcra Ve İflas Kanunu

Kategori: Matching tags: ispat,ticaret kanunu,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,borçlu,alacaklı,kıymetli evrak,senet,imza itirazı,imza itirazında ispat yükü,icra avukatı,perpada icra avukati,icra avukati ara,istanbulda icra avukati ara,caglayanda ticari dava avukati,alacak davasi avukati,caglayanda icra avukati,senet avukatı,çek avukati ara,çek senet takip avukati

... buhranlarda İcra Vekilleri Heyeti 318 den 329 uncuya kadar olan maddeler hükümlerinin muayyen bir müddet için bu hallerden müteessir olan mıntıka borçlularına tatbik edilmesine karar verebilir. FEVKALADE ... Perşembe, 11 Nisan 2013
  6. Tasarrufun iptali davasının hukuki yönü ile "ayni dava" ol­mayıp, "şahsi dava" olduğu; dava sonucunda verilen "tasarrufun iptali­ne" ilişkin kararın da "ayni" değil "şahsi" nitelikte olduğundan, bu nedenle bu tür ilamlar kesinleşmeden infaz edilebilir

Kategori: Matching tags: HUMK,hmk,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,tasarrufun iptali davası,ayni dava,şahsi dava,kesinleşme şartı,icra avukatı,icra davasi avukati,istanbulda icra avukati,perpada icra avukati

T.C YARGITAY 12.HUKUK DAİRESİ  E.8816 K.25094 T.29.11.2011 İİK'in 277 ve müteakip maddelerine göre alınmış tasarrufun ... Cumartesi, 09 Mart 2013
  7. İcra İflas Kanunu'nun 43. maddesine göre "haciz" veya "iflas" yolu ile başla­tılan takibin şeklini, alacaklı, bir defaya mahsus olmak üzere -harç ödemeden- değiştirebilir.

Kategori: Matching tags: iflas erteleme,ilamlı takip,şikayet,haciz,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,iflas yolu ile takip,ödeme emri,icra müdürlüğü,icra mahkemesi,5 gün,ödeme emrinin iptali talebi,icra avukatı,iş davası avukatı,perpada is davasi avukati,iflas avukati,haciz avukati

... ilamlı takip konusu yapıldı­ğı ve borçluya 9 örnek icra emri gönderildiği, daha sonra alacaklı vekilinin 21.1.2011 tarihinde icra müdürlüğüne başvurarak İİK'in 43/2.maddesi gere­ğince takip yolunu ... Cumartesi, 09 Mart 2013
  8. İflasın ertelenmesi davasında ihtiyati tedbir kararı verilmiş olup, borçluya karşı hiçbir takip yapılamaz; açılmış takipler de durur, bu durumda tahliyeye yönelik mahkeme kararının da infazı mümkün değildir.

Kategori: Matching tags: iflas erteleme,ihtiyati tedbir,icra takibi,tahliye kararı,şikayet,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,asliye ticaret mahkemesi,icra avukatı,iflas avukati,icra davalarina bakan avukat,icra davaları avukati,perpada ticaret davasi avukati,ticaret davasi avukati

... 2011/917 Esas sayılı iflasın ertelen­mesi talepli davada verilen ihtiyati tedbir kararına rağmen icra müdürlüğü tarafından tahliyeyle ilgili takibin devamına karar verilmesinin yasaya aykırı olduğunu ileri ... Pazartesi, 25 Şubat 2013
  9. Ayni hakka dayalı olarak alınan "taşınmaza müdahalenin önlenmesi ilamları" 10 yıllık süreye tabi olmayıp zamanaşımına uğramaz

Kategori: Matching tags: ilamsız takip,zamanaşımı,müdahalenin önlenmesi,taşınmaz,icra iflas hukuku,icra iflas kanunu,lamlı takip,ayni haklar,icra avukatı,avukat ara,çağlayanda avukat ara,çağlayanda ceza avukatı,gayrimenkul avukati,perpa icra avukati,perpada gayrimenkul avukati,caglayanda gayrimenkul avukati